26.6.2012

הבתים

סוגי בתים במוגובי:
הבתים עולים די הרבה כסף ככה שאתם תצטרכו לאסוף די הרבה כסף אז תתכוננו
הנה הסבר קצר למי שעדיין לא נכנס לעניינים .
קודם כל כשאתם מגיעים לבית שלכם את תמצאו בפינה למעלה  מחשב נייד שנראה ככה :
אחרי שלחצתם על הלפטופ יופיע לכם חלון כזה :
אחר כך יופיעו לכם שתי חלונות קטנים למטה שבהם אתם יכולים לשלוח מייל עם מכתב  או קניית בתים . אתם לוחצים על קניית בתים ויופיע לכם חלון כזה : 
 עם הבתים שאפשר לקנות.
 

שלושת הצוותים

במוגובי ישנם 3 צוותי פעילות מרכזיים - משרוקית, הוואי ויהושוע.
הילדים שלוקחים חלק בצוותים, מצטרפים להנהגת מוגובי ומשמשים דוגמא לשאר המוגובים בעולם של מוגובי.


צוות משרוקית – אחראי במוגובי על שמירת הסדר בעולם של מוגובי. חברי הצוות אחראים, לדווח למנהלים על גולשים אשר עוברים על כללי ההתנהגות באתר ומתפקידם לסייע לגולשים חדשים במידת הצורך. המשרוקנים הם קבוצה קטנה של גולשי מוגובי, אשר רשומים לאתר מעל ל-60 יום ומעולם לא עברו על כללי ההתנהגות. ניתן לזהות את המשרוקנים לפי המדים ואייקון המשרוקית בכרטיס האישי שלהם.



צוות הוואי – אחראי על ארגון מסיבות, פעילויות ותחרויות לגולשי מוגובי. חברי הצוות אחראים על פורום מוגוכייף שבפורומי מוגובאזז שבמוגובי. בפורום זה ניתן למצוא הודעות על פעילויות הצוות.



צוות יהושוע – צוות יהושוע אחראי על הדרכת מוגובים חדשים שאינם מנוסים במשחק באתר בצורה יפה וחברית. ניתן לזהות את חברי צוות יהושוע לפי המדים שלהם והסימן בכרטיס המוגובי שלהם.



כיצד מתקבלים לצוותים
    1     רק מנויים רשאים להתקבל לצוות משרוקית והוואי. כדי להתקבל לצוות יהושוע, לא חייבים להיות מנויים, אך רק בעלי רמה כחולה ומעלה יכולים להתקבל.
    2     ניתן להצטרף לצוותים בעזרת מיונים מיוחדים אשר נערכים מידי שלושה חודשים.
    3     תוכלו להתעדכן בקיום מועדי פתיחת המיונים בלוח המודעות ובפורום. במועד המיונים יש להגיש מועמדות לצוותים לאימייל בדוא"ל contest@mogobe.com
    4     בנוסף, כדי להתקבל לצוות יהושוע, יהיה עליכם לעבור בחינת בקיאות באתר. הבחינה נמצאת בחדר יהושוע שבאזור לוח המודעות. אזור הבחינה נמצא מצד ימין. במידה ונפסלתם, תוכלו לנסות שוב בשבוע שלאחר מכן.

רחבת המודרניה

ברחבת המודרניה נמצאים כמה מבנים : המודרנימול , את המוגופליי ואת מבנה יהושוע.
המודרנימול הוא בעצם הקניון של המוגובי ובוא נמצאות שלוש חנויות : להבית , מוגופאשן והליגה.
לה בית היא בעצם חנות רהיטים ובה תוכלו לקנות רהיטים לביתכם.
מוגופאשן היא חנות בגדים ובה תוכלו לעצם את הבגדים של המוגובי שלכם.
הליגה היא חנות שבה כל חובבי הספורט יוכלו לקנות זה דברים. בחנות קיימים בגדי בלט , נעלי בלט , חצאיות בלט , סרטים לראש וליד סופגי זיעה , נעלי כדורגל , בגדי כדורגל בצבעים שונים ועוד..

25.6.2012

מה זה מוגובי

מוגובי הוא עולם וירטואלי אשר בו ניתן לקנות דברים כמו בגדים, רהיטים, בתים, בומאגים (חיות המחמד במוגובי), לשחק משחקים ,לשוחח עם מוגוביסטים אחרים, להחליף ביניכם דברים, לבקר בבתים של אחרים, לעשות מסיבות ועוד מלא דברים אחרים.

אם אתם צריכים עזרה תפנו אלי במייל.